Моята снимка
Здравейте и от мен,казвам се Силвия.Постоянно за нещо мисля и успявам да преобразя крайния резултат.Имам си две момиченца,Ивайла и Виктория,най-прекрасното нещо в живота ми.Имам най-мечтания мъж до себе си.Имам и две монголски джербилчета.Някой ден ще си имам коте Кус-кус и куче Рапан.Обичам да създавам мои нещица,правя картички,шия,плета,рисувам,готвя....Надявам се да ви е интересно!

петък, 28 май 2010 г.

Колко радост получих днес!!!




От къде да започна...мъничето ми каза "мами",направо щях да я спапкам,след това погледнах как вървят нещата при вас мои картичкосладурки и....изненадааа!Получила съм много награди,Марианка - little forest feary ме е наградила с две дори!Не мога да повярвам,благодаря ти миличка,че поглеждаш и моите нещица!Да ти е живо и здраво момченцето,може да ги запознаем с моята принцеса някой ден!Силно те гушкам! Жени и ти ме зарадва,колко си миличка,имам и от теб наградки,благодаря ти,силно и теб гушкам! unicorn.Трябва да съберем душичките да си поиграят,да не бъркам но по снимката и ти имаш момиченце,нали?
А другата изненада за мен е наградата, която ми даде art-mama от името на своето АРТ студио "Врани Неразбрани"-плетени цветя,колко сте милички.Сега буболечето няма да има само бяла рокля ушита от мама,а ще има бяла рокля на плетени цветя!Много съм щастлива,мноооого!

А сега 10-те неща за мен:
1.Лудо влюбена в съпруга си,дори и след 8 години заедно!
2.Обожавам буболечето си и ще имам поне още две дечица!
3.Имам силна връзка с моето мамче,обичам да я правя щастлива,да се гордее с мен!
4.Мечтата ми е да живеем в къща,за да сме всички там,моето семейство,мама,баба,леля и Дани!
5.Страх ме е от тъмното.
6.Доставя ми огромно удоволствие да следя вашите блогове,картичкосладурки!!!
7.Обичам да ходим за рибка с приятели,да си пийнем биричка,барбекю!
8.Много шетам,все нещо правя из къщи и докато се набутам...
9.Някой ден когато приключа с кариерата си на PR специалист,ще си отворя малко магазинче за лакомства,малко,но за мнооого лакомства!
10.На последно място,но не и по важност ще си намеря коте Кус-кус и куче Рапан,за да може да си правят компания с монголскте ми джербилчета Миша и Маша!

И продължават наградите...Мила моя Рали,така си ми близка и ти,и твоето буболече искам да видя,благодаря ти за наградите,невероятни сте!

2 коментара:

  1. Много ми харесаха имената на всички животинчета,които си споменала.Пожелавам ти в най-скоро време да си вземеш котето Кус-Кус и кучето Рапан:))))))))))И да имам момиченце казва се Михаела и е палава за трима, хихи.....,но много ме радва:))))Много ще се радвам,ако имаме възможност някой ден да се видим и на живо и да побъбрим а буболечките да поиграят:)))Хубава вечер и честито за думичката на малката:)))

    ОтговорИзтриване
  2. Радвам се, че си изживяла прекрасната емоция да чуеш "мамо". Както се казва в едни реклами "безценно е".
    Благодаря ти за наградката мила от сърце! Трогна ме! Няма да предам щафетата, защото съм решила за себе си да не го правя, но ти имаш прегръдка и целувка и благодарността също не се губи ;).

    ОтговорИзтриване

Любимите ми блогове са...

candy blog