Моята снимка
Здравейте и от мен,казвам се Силвия.Постоянно за нещо мисля и успявам да преобразя крайния резултат.Имам си две момиченца,Ивайла и Виктория,най-прекрасното нещо в живота ми.Имам най-мечтания мъж до себе си.Имам и две монголски джербилчета.Някой ден ще си имам коте Кус-кус и куче Рапан.Обичам да създавам мои нещица,правя картички,шия,плета,рисувам,готвя....Надявам се да ви е интересно!

сряда, 14 юли 2010 г.

На Лара






На Лара...
"Една гора
и слънцето през нея да минава...
Едни ръце
и ствола на дървото да погалят...
Едно сърце
без мене себе си загубило..."

Редовете изписани от теб остават трайно в душата ми,понякога ме натъжават,понякога по детски ме карат да се усмихвам.Истината боли,а пречупена през любовта боли още повече.Обичам да ме потапяш чрез прекрасните си писания в сладката болка,понякога и с мъничко тъга,до безкрайното щастие на обичта,в безсъниците на твоя живот!!!!Картичката е за теб,прекрасни нежни кали из светлата и слънчева гора,стоят във вазичка и си те чакат.Ако не си погледнала предните ми публикации,всеки ден правя една от моите картичкосладурки с идейка по щастлива,днес си ти!Целувки и ми пиши на siskus@data.bg адреса за да си я сложиш при спомените,в онази чудна кутийка,ти ми обеща!

3 коментара:

  1. Силви, отново си направила красива картичка! Браво! Поздравления!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Знаеш ли какво правя сега? Плача.Случва ми се за втори път този месец и е толкова хубаво... Никой не е правил подобно нещо за мен,благодаря ти!Благодарна съм, че получавам такива подаръци от живота и че пресича пътя ми с пътищата на хора като теб и като Innocence-вие умеете да внасяте светлинка край себе си, остани си такава, Сис, благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
  3. Прелестна картичка, Калиите са много красиви, а думите ти стигат да сърцата ни.
    Благодаря ти че правиш хората около себе си щастливи.
    Ти си прекрасен човек и аз ти се възхищавам.

    Изпращам ти много целувки и прегръдки :)

    ОтговорИзтриване

Любимите ми блогове са...

candy blog