Моята снимка
Здравейте и от мен,казвам се Силвия.Постоянно за нещо мисля и успявам да преобразя крайния резултат.Имам си две момиченца,Ивайла и Виктория,най-прекрасното нещо в живота ми.Имам най-мечтания мъж до себе си.Имам и две монголски джербилчета.Някой ден ще си имам коте Кус-кус и куче Рапан.Обичам да създавам мои нещица,правя картички,шия,плета,рисувам,готвя....Надявам се да ви е интересно!

неделя, 24 октомври 2010 г.

и още картичкииии.....

Няколко бързи и първите ми две мъжки картички,поне на мен така ми изглеждат или по точно ще станат за подарък и на мъж,хихиххи.






Хихихи,а сега да не си помислите че е такъв студ у нас,че буболечето да спи с шапка,хи ххааа,просто и е нова и не може да се раздели с нея!

5 коментара:

  1. Мамина сладурана,да ти имам шапкатаааа!Много целувки за хубаво дете и хубави картички,особено с листенцата,а за тези,с крема-ясно е !

    ОтговорИзтриване
  2. Много са хубави!
    Сладуранка! Сладка шапка има. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Готини картички:) Какви красиви очи има това сладурче:)))Много веселка шапчица ! Поздрави и много усмивки :)))

    ОтговорИзтриване
  4. Силвенце, пак не си скучала :)
    Картичките са чудни :)
    А малката сладурка да я нацелуваш от мен :)

    ОтговорИзтриване
  5. Много са готини картичките. Меченцата са направо... супер :)))

    ОтговорИзтриване

Любимите ми блогове са...

candy blog