Моята снимка
Здравейте и от мен,казвам се Силвия.Постоянно за нещо мисля и успявам да преобразя крайния резултат.Имам си две момиченца,Ивайла и Виктория,най-прекрасното нещо в живота ми.Имам най-мечтания мъж до себе си.Имам и две монголски джербилчета.Някой ден ще си имам коте Кус-кус и куче Рапан.Обичам да създавам мои нещица,правя картички,шия,плета,рисувам,готвя....Надявам се да ви е интересно!

вторник, 16 ноември 2010 г.

Нещо ново

Колко лошо било да те боли кръста,клекнах и така си останах,не можеш да се изправиш,не можеш да легнеш,а за картички да не говорим,но днес ми се по намести малко и направих ето тези картички.Имам си вече принтер и съм много щастлива,направих си шаренки надписчета.




Слънчево и топличко време,приятна разходка с любимите ми душички,буболечето и маминка!




Ивка си има очила!

10 коментара:

  1. Дано си по-добре мила:)))Картичките са страхотни:)))0Поздравления за принтера:)))Малката е толкова щастлива,когато е на вън:)))Честити и очилца:)))

    ОтговорИзтриване
  2. Поздрави и от мен!Внимавай с болежките в кръста,не се претоварвай!Честито -за принтера-изключително удобство за имащите го!Целувки на мама и бубица!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Дано вече да си по-добре и да не ти се случва пак. Много хубави картичка.
    А малката сладуранка е страхотна на пързалката и с очилата.

    ОтговорИзтриване
  4. Силви, надявам се вече да си по-добре. Честита нова придобивка! Чудесни картички отново си сътворила!
    Специални поздрави за Буболечето, мама Пепи, Радо и разбира се за теб!
    Хубав и слънчев ноемврийски ден!

    ОтговорИзтриване
  5. Бързо да ти мине кръста и повече да не се обажда,картичките са страхотни

    ОтговорИзтриване
  6. Силве, бързо да се оправяш! :) Чудесни картички!

    ОтговорИзтриване
  7. Въпреки болките прекрасни картички си направила! Оздравявай бързо!

    ОтговорИзтриване
  8. Картичките са чудесни! Поздрави и за фотографа -за първата снимка и за буболечето-направо грее :)Още много и все така красиви картички с новия принтер в помощ! И да оздравяваш!

    ОтговорИзтриване
  9. Сиси, дано вече си добре....това е ужасно нещо - болките в кръста - от лични блолежки го знам! Наистина не се преуморявай и претоварвай - прави само картички!!! Защото си сътворила прекрасни ....от нямане на време съм пропуснала толкова много при теб, но както винаги всичко е много хубаво.
    Поздравления!
    Весел и усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  10. Силвенце, искам те много здравичка, така че се пази :)
    Картичките са чудесни.
    Надписчетата са много хубави :)
    А малката буболечка каква ми е сладка само :)
    Прегръдки

    ОтговорИзтриване

Любимите ми блогове са...

candy blog