Моята снимка
Здравейте и от мен,казвам се Силвия.Постоянно за нещо мисля и успявам да преобразя крайния резултат.Имам си две момиченца,Ивайла и Виктория,най-прекрасното нещо в живота ми.Имам най-мечтания мъж до себе си.Имам и две монголски джербилчета.Някой ден ще си имам коте Кус-кус и куче Рапан.Обичам да създавам мои нещица,правя картички,шия,плета,рисувам,готвя....Надявам се да ви е интересно!

неделя, 28 ноември 2010 г.

картички за Коледа и Нова Година

Вчера сутринта ме очакваше голама изненада,страхотни Коледни пънчове,които Радо тайно ми е купил за годишнината от сватбата ни,а моята изненада ще изчака малко,защото събирам още парички за да му купя екипировка за летене-гащеризон и обувки.Цял ден с картички,цял ден за мен,Ивка беше при баба и дядо на гости,а татито на работа,а картичките ставаха така с лекота и така различни.
















9 коментара:

  1. Моите поздравления,Силве,работилницата е в пълен ход и хубави неща си сътворила,първата-със звездата- много ми хареса!!!!Целувки!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Браво мила всички са толкова сладки и прекрасни:)))Евала на мъжо,че се е сетил за такъв страхотен подарък:)))

    ОтговорИзтриване
  3. Олелеле,майко, ти си вълшебница! И това за един ден???
    Не знам с каква лекота са ставали, но са разкошнииии.
    Имам си фаворити 1,2,5,11...май ги обърках:)
    Всички са прекрасни.Браво,Силве!

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотни картички. Всичките са много хубави.
    Честито за подаръците. Браво на твоят мъж чудесен подарък ти е направил.

    ОтговорИзтриване
  5. Силвенце, браво на теб и на твоите златни ръчици :)
    Картичките са прекрасни, коя от коя по пъстра и хубава :)

    ОтговорИзтриване
  6. Честити подаръц! :) Много хубава изненада ти е спретнал мъжа ти. Супер картички си измайсторила. Първата ми е любима. :)

    ОтговорИзтриване
  7. Красиви картички, пълни с настроение! Браво на теб, Силве!Поздравления за теб и съпруга ти за романтичните отношения, които сте запазили!

    ОтговорИзтриване
  8. Card's great I like all very good.
    Hugs Karla

    ОтговорИзтриване

Любимите ми блогове са...

candy blog