Моята снимка
Здравейте и от мен,казвам се Силвия.Постоянно за нещо мисля и успявам да преобразя крайния резултат.Имам си две момиченца,Ивайла и Виктория,най-прекрасното нещо в живота ми.Имам най-мечтания мъж до себе си.Имам и две монголски джербилчета.Някой ден ще си имам коте Кус-кус и куче Рапан.Обичам да създавам мои нещица,правя картички,шия,плета,рисувам,готвя....Надявам се да ви е интересно!

четвъртък, 10 февруари 2011 г.

Обичам те толкова много!

Милички,моички,от както се постопли с буболечето сме по цял ден навън!Разкошно слънце!Картичките поизостанаха,а как ми се спинка по всяко време!Утре ще разберем Ивка дали ще има братче или сестричка!!!








От както вече бебчо не е тайна получих много подаръци,много.Първо ме зарадва Вили или както всички познаваме Cattt,комплектчето завивка и възглавка за кукли с малка овчица,мекички и весели!!!!Благодаря ти Вили,ти си съкровище!!!

Зарадваха ме и мами,които ми дадоха дрешки и за Ивка и за бебенцето,много сме щастливички!Пожелавам и на вас,усмивки и целувки!!!!!

3 коментара:

  1. Страхотни, сладурести картички!

    ОтговорИзтриване
  2. Силвенце, картичките са много сладурести, както винаги са весели и пъстрички :)
    Честит ти подарък от Вили, тя е страхотна майсторица :)
    Прегръщам ви :)

    ОтговорИзтриване
  3. Сиска, ти си истинска стихия :) Не мога да се начудя как успяваш да си майка, домакиня, съпруга и още сума ти неща и едновременно с това да правиш такова количество картички :) Трябва да има някаква тайна! :)
    Много са хубави!:)

    ОтговорИзтриване

Любимите ми блогове са...

candy blog