Моята снимка
Здравейте и от мен,казвам се Силвия.Постоянно за нещо мисля и успявам да преобразя крайния резултат.Имам си две момиченца,Ивайла и Виктория,най-прекрасното нещо в живота ми.Имам най-мечтания мъж до себе си.Имам и две монголски джербилчета.Някой ден ще си имам коте Кус-кус и куче Рапан.Обичам да създавам мои нещица,правя картички,шия,плета,рисувам,готвя....Надявам се да ви е интересно!

четвъртък, 17 юни 2010 г.

Рожден ден

Това е картичка.



А това е оригинала,украсата за рожденния ден на Ивка-10 април 2010г.Благодарение на Димитрана и нейния блог Тайната на нашата вечеря успях да направя тортата.Подаръка за рожденния й ден беше куклата Ана направена от мен,а рокличката й е зашита от мен,тоалет за специалния ден!










Ем,честит рожден и от мен и от буболечето!Подарявам ти радостта от рожденния ден на момиченцето си!Радостта от първия рожден ден!Създадох приказен свят за нея на стената,а за теб на картичка,моля те напиши ми адреса на пощата ми за да ти пратя тази картичка,тя е за теб,ще се радвам ако и теб направя щастлива!!!!Целувам те!!!

6 коментара:

  1. Много оригинално си го измислила.Браво! А картичката досущ като украсата,радва:)
    Голяма сладурана е малката.Да расте здрава и щастлива!

    ОтговорИзтриване
  2. браво на теб!страхотна си ...-за малката вече ти казах абсолютен бонбон

    ОтговорИзтриване
  3. Много весела и сладурска картичка, Силви!
    Да ти е живо и здраво малкото бонбонче:)))

    ОтговорИзтриване
  4. Силве, картичката ти е супер сладка и хубавка.
    Чудесни снимки на теб и малката :)
    Тортата и куклата са страхотни, браво на теб :)
    Да ти е здравичко буболечето и много да те радва!
    Желая ти хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  5. Сиско мила картичката е супер:))))Много ти се радвам на всичко:))Украсата,куклата ,роклята на куклата,но най-вече на малката сладурка:))))Много хубаво хрумване е това да претвориш оригиналната украса в картичка:))Браво и за тортата:))Направо е като от сладкарница:))Всичко е невероятно красиво:)))

    ОтговорИзтриване
  6. Миличка, мерси много за картичката! На живо е още по-сладурска!

    ОтговорИзтриване

Любимите ми блогове са...

  • Rubber Dance November challenge - Hello my dear crafty friends! This is my November challenge tag made with totally new* Rubber Dance * stamps. This tag is really huge- I never thought they p...
    Преди 2 часа
  • Честит Хелоуйн! - Честит празник, на всички, които днес ще се забавляват! Аз за жалост ще си прекарам празника в къщи, тъй като свекърва ми е в командировка. :( Днес ще ви п...
    Преди 6 часа
  • UAU - Избягвам да правя реклама в блога си – това си е моето място, но още когато в UAU обявиха играта реших, че ще се включа. Харесвам магазина. Работят бързо и...
    Преди 9 часа
  • За другата гледна точка / Пай с тиква и карамелизирани кестени - Хелоуин. Преди да кажете: "Ооооооо и ти ли бе, Бруте", ща побързам да направя уточнението, че няма да ви занимавам с тиквени фенери и имитация на отрязани,...
    Преди 12 часа
  • Новогодний тег - парад - Я решила поучаствовать в параде, да не в простом, а в Новогоднем Тег- параде, который проводит блог Совушка Славия В первом задании нужно представить тег с...
    Преди 14 часа
  • ИНТЕРЕСНИ ХРИЗАНТЕМИ - ИНТЕРЕСНИ ХРИЗАНТЕМИ Ах,какви хризантеми! Не съм виждала такива. С огромен цвят. впечатляващо и любопитно. Мисля, че се казват пом - пом. Толкова им е г...
    Преди 17 часа
  • ♥ okтoмвpи - така ако можех да си "затворя" октомври с всичките му падащи листа, ухания, есенни цветя в мъгливи дворчета, тикви, дюли, уютни домашности, тихи нощни ул...
    Преди 20 часа
  • Пликове за пари за сватба / Envelopes for wedding - * Това са два плика за две отминали сватби. Най-сетне дойде и техният ред да бъдат показани.* * Този го снимах точно преди подаряването му:*
    Преди 2 дни
  • męskie klimaty - męska kartka z UHKów 
    Преди 2 дни
  • Меден кекс с глазура - *Продукти за тестото* 150 г масло 80 г захар 150 г течен мед 1/2 ч.л. канела 1/2 ч.л. смлян кардамон 1/2 ч.л. джинджифил на прах ванилия 2 яйца 270 г бр...
    Преди 3 дни
  • Часовник. - Здравейте дами! Днес съм малко встрани от картичките. Моята сестра скоро имаше имен ден, а ѝ предстои и ново начинание, та исках да я изненадам. За това не...
    Преди 6 дни
  • Нарисувай ми, художнико, сълза! - *Истинска сълза ми нарисувай!* *Четките вземи, не ми отказвай!Лека - като капката роса.Тежка - като капката омраза.Волна - като безпричинен гняв.К...
    Преди 1 седмица
  • III Рожден ден и торта "Медовик" - Тече, всичко тече времето няма бряг и ни влече. Няма как. И тъй — всяко момче всъщност е бъдещ мъж, поет или моряк. Всеки малък мъж мечтае миг по...
    Преди 1 седмица
  • Подранило хелоуинско духче - Хелоуин наближава и около нас започна да се навъртат едно духче - дали е страшно или смешно вие преценете, но то със сигурност очаква да се появят още...
    Преди 1 седмица
  • Капачки и един репортаж - Така чаканата среща в София мина толкова бързо, че не усетих. Признавам не успях да видя всички дами, но прекарах много приятни моменти. Запознах се с дами...
    Преди 1 седмица
  • Сватбени картички с кутийки и разни други нещица - Здравейте , днес ще ви покажа последните сватбени картички с кутийки ,които изработих ,а също така ще ви обърна внимание на няколко мои любими инструмента ...
    Преди 2 седмици
  • When white meet wood - Can you imagine that this apartment is just 51 sq. meters? It looks so airy to me and this is only because of the white and the high ceilings. The storage ...
    Преди 2 седмици
  • цъфки, графици, есенни дни… :D - :) готин ден – от онези дни, които завършваш с отметнати всички задачки за деня на жълтото листче, че и чак ти е останало време да си направиш маска на лиц...
    Преди 2 седмици
  • Капан за сънища - Родителите правели за децата си магически талисман, за да ги предпазват от лошите сънища и злите сили през нощта. Закачвали го над леглото и вярвали, че са...
    Преди 3 седмици
  • "Перфектен ден".../ "A perfect day"... - Петък, късен следобяд.Почивка,приятни занимания...и намерения:) Време за нещо вкусно... Днес идеята е за вкусен подарък-декупаж на метална кутия,за бисквити...
    Преди 3 седмици
  • За една специална дама - Тази картичка беше моят поздрав към Злати Каишева за деня на картичкоправещите. И тъй като вече я е получила и няма да разваля изненадата, записвам се с...
    Преди 3 седмици
  • Ден за размисъл - Вече почти три месеца съм в Австралия. Не съм писала за преживяванията си тук, донякъде защото всичко се случва супер бързо, но и защото малко ме е страх...
    Преди 3 седмици
  • Сурови бонбони с джинджифил - 1 ч.ч. орехи 1 ч.ч. кокосови стърготини 2-3 с.л. настърган корен от джинджифил 7-8 фурми без костилките 1 ч.л. канела Всичко се пасира добре и се оформят...
    Преди 5 седмици
  • Сватбена фурия - Ето ме и мен отново! Последната година бях поизоставила блогът си по простата причина, че в социалните мрежи нещата се случват много по-бързо и лесно. Благ...
    Преди 5 седмици
  • Едно за мен, едно за теб - Здравейте, творящи! Хич ме няма, беше интересно лято, туй то. Но липсата ми тук далеч не значи липса на действие - доста обечки си имат нови собственици :)...
    Преди 5 седмици
  • Mint. -
    Преди 1 месец
  • Будапеща ♥ Budapest - Прекарах няколко прекрасни дни в Будапеща. Буда и Пеща ме завладяха поотделно с чара и индивидуалността си,а цялата атмосфера в града успокоява духа и заре...
    Преди 1 месец
  • RED (2010) - Full Movie RED HDFull Movie RED Full Movie HD with duration 111 Min and released on 2010-10-14 with MPAA rating is 1286. *Original Title :* RED *Movie t...
    Преди 2 месеца
  • За рожден ден - Моята майка ми поръча поредната картичка за рожден ден на наша близка. Аз успях да направя ето това: Въпреки ужасната снимка ще я включа в Мър-мяу забавляте...
    Преди 3 месеца
  • Картичка с пачуърк - Картичка с пачуърк Участвам в картичкофурийско предизвикателство 226 http://cardsaddicted.blogspot.com/2014/07/226.html Снимах на светло пак - цвето...
    Преди 3 месеца
  • Още един албум - Здравейте на всички, които ме помнят и на всички, които по някакъв повод са се отбили тук, Дълго отсъствах, надявам се нещата да се променят. Ще ви пок...
    Преди 4 месеца
  • Мечо Пух на картичка. Winnie the Pooh on a card. - :-)) Мечо Пух настоя да бъде направен и да ми припомни как се ползва клечка за зъби за навиване на лентите, а и че по-хубаво от едно гърненце с мед са сам...
    Преди 4 месеца
  • Картичка- плик - Една изпълнена поръчка по баловете. Картичка, която се отваря от долу и вътре има текст. Джобчето пък е много удобно за поставяне на паричния подарък :). ...
    Преди 4 месеца
  • Блог подскок "Уловени мигове" - От днес започва една страхотна нова скрабук инициатива - "Уловени мигове", организирана от Ем от Двете елши! За да отбележим началото й сме ви организирали...
    Преди 4 месеца
  • Малката книголюбка - Да не забравя да ви покажа картичката, която спретнах за една рожденичка. Правих я по молба на една близка девойка, но по-интересното е, че е предназн...
    Преди 5 месеца
  • Пролетен скеч - част 2 - Преди ... години на този ден започна едно пътешествие. Може би затова пролетта я свързвам с пътуване. Исках да направя пролетна картичка, в която да има мног...
    Преди 5 месеца
  • За яйцата и децата - Първо искам да пожелая на всички весели празници изпълнени с любов и щастие. А сега ще ви покажа великденските яйца, които украсихме с двамата по-големи пом...
    Преди 6 месеца
  • Sunday Project {Sizzix} - *Hello Everyone!* It`s Sunday and it`s time to share with you my Sunday project for European Sizzix blog. I have two projects for you today so I hope you'll...
    Преди 6 месеца
  • - Здравейте отново! Време е за поредната порция снимков материал :) И за да не си помислите че правя само торти, ще Ви покажа едни къпкекчета, ...
    Преди 8 месеца
  • Blue and Brown - Здравейте, представям ви първата ми картичка за 2014 г. в една от любимите ми цветови комбинация - синьо и кафяво. Шевът е изцяло на ръка. Добавих рози, л...
    Преди 8 месеца
  • Искам да ми направиш..... - Включвам се в играта "Искам да ми направиш..." с картичка,пожелание на Snejana Babacheva от pod navesa -bejkо Нейното желание е: картичка в стил Шаби Ши...
    Преди 9 месеца
  • Гравиран късметлийски камък - Експериментирах с малък къс мрамор, моят дремел и новите диамантени глави. За съжаление главите са по-малки, като диаметър от държачите на дремела, но се...
    Преди 9 месеца
  • Валентински калъфи / Valentine's pillows - Калъфи за възглавници с различни интересни картинки. Мисля, че добре се получиха :) Колелото ми е любимо! А на вас? Калъфите могат да се изработят по поръч...
    Преди 9 месеца
  • Откровение 4 - Януари вдъхновен е и такава радост носи. Всеки миг е откровение с дъх на лотоси и рози. В синьото на небесата смърт и битие се сливат, за да спомнят на душ...
    Преди 9 месеца
  • Картичка "Чантичка" - Здравейте, Феи! Картичката - чантичка правих за моята колежка в групата по случай имения й ден, който отмина. Този вид картички са запазената марка на Светл...
    Преди 9 месеца
  • Плик за пари - Имам чувството, че само аз не бях правила плик за пари за сватба. Все се надявах да ме подмине, но когато ти го поръча близък човек дори не може да откаж...
    Преди 9 месеца
  • Girly Party Decoration - Hello crafty ladies! I am here today to share with you some party decoration ideas. I was so happy when I got these Pebbles papers from Paperlane - the p...
    Преди 11 месеца
  • Трайфъл с малини и банани - Трайфълът ми е от любимите десерти за лятото. Лек, плодов и бърз за приготвяне, съчетаващ свежестта на плодовете, яйчен крем и бита сметана. Обикновено в т...
    Преди 1 година
  • [Book-Tube-A-Thon] TBR pile - [image: I have selected a few books for my Booktubeathon reading marathon, including Let the Great World Spin, The Book Thief and Accross the Universe] I w...
    Преди 1 година
  • Вместо картичка - Тъй като нямам време за нова картичка /то през лятото е така, има много по-интересни неща за правене/, поне да направя една публикация с придобивките си в ...
    Преди 1 година
  • Ключе и пеперуди - Това е моята картичката за предизвикателството на Мигито Петрова при Картичкофуриите. Всъщност това е ключът за нашето мазе. Очертах върху картон, изряза...
    Преди 1 година
  • Шаблон Магнолия "Дантелени цветя" - Комплектът съдържа 2 броя* големи* цветя Тилда с размери 5 см и3.5 см. Купила съм го от чужбина на цена 43 лв. с доставката. Предлагам го за 35 лв, в която ...
    Преди 1 година
  • Парижевско ;) - Малко от вас знаят, но увлеченито ми по бижутата предхожда страстта с картичките. В декупажа пък тепърва правя първи опити. От време на време правя и по ня...
    Преди 1 година
  • - Прекалено много неща занимават напоследък ума ми.Както винаги ми се иска да опитам да направя всичко,което видя.И нещото,което ме заплени и зарази за дълго...
    Преди 1 година
  • Сватбата на нашите мечти - *Здравейте! * * Днес искам да ви представя още една инициатива на "Тройно въже", този път организирана в партньорство с фотографа Явор Седянков. Заедно се о...
    Преди 1 година
  • Hello! - Здравейте! Отново съм тук за да ви покажа един сладък кучо за предизвикателствата на Valary в *Картичкофурии* КФП 153 " Детски рожден ден", което изтича утр...
    Преди 1 година
  • Опит за рисуване на "плочки" на корема - С тази картинка реших сама да се предизвикам - да опитам да направя "плочки" на корема на този младеж, мисля, че се справих прилично - вие сами преценете ...
    Преди 1 година
  • Happy New Year !!! - I love to draw :)
    Преди 1 година
  • Отива си лятото... - Здравейте на всички, отива си лятото с него и ние от морето :-). Беше чудесно, щуро, забавно изпълнено с много детски смях и морски пръски. Едвам се стърпях...
    Преди 2 години
  • Happily ever after - *От доста време не съм публикувала нищо,но това не значи,че не съм творила,а просто имах толкова много задачи,че хич не ми беше до постове.Наскоро об...
    Преди 2 години
  • 3 wedding cards - I am sorry guys for the bad quality of the photo. You couldn’t see all the pearly and shiny effects. The blue one is inspired by a Workshop with 2Elshi.Fil...
    Преди 2 години
  • Албум за снимки и спомени - Правя го повече от месец време. Веднъж, два пъти седмично... според свободното време в наличност. Един албум за спомени, снимки и размишления. Специално за м...
    Преди 2 години
  • Картички с животни - За Малки Картичкофурии... Тони Нинка Тони Нинка Тони Нинка Нинка Тони Тони
    Преди 2 години
  • - Коледна елха отива при Картичкофурииките http://4craftychicks.blogspot.com/ http://hobbychallenges.blogspot.com/
    Преди 2 години
  • Нещо като завръщане - Здравейте малки, големи и на всяка друга възраст основно момичета и по-малко момчета :). Не, няма да изпълнявам милион и едно желания. Просто правя опит за...
    Преди 2 години
  • THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN - PART 1 - ♥ OMG!!! I can't wait!!! ♥ *screams*
    Преди 2 години
  • Картичка с 3D елемент - Здравейте от мен, след дълга пауза и почти никакво време за творене напоследък, реших да се включа в Предизвикателството при Картичкофуриите - Картички с 3D...
    Преди 3 години
  • За мен- пеперуди, цветя и бяло! - Здравейте, мили дами! Рядко имам време на публикувам тук, но как бих могла да устоя на играта на Хобисимо! В тази публикация ще ви покажа коя картичка асоц...
    Преди 3 години
  • In my mind & creative box - Здравейте, приятели :) Доста време не съм писала, но имах лични причини - някои позитивни, други не толкова, а трети в период на очакване... :) А когато съ...
    Преди 3 години
  • Ушатковците - Запъхтяна, Надето ритна входната врата и нахлувайки в коридора, трескаво крещеше: ''Мамо, мамо!!! Поляната е пълна с ушатковци.'' Преди да и кажа да се усп...
    Преди 3 години
  • - гжайхс
    Преди 3 години
  • Пролетен букет - Христос Воскресе! Скъпи посетители на моя блог,на този светъл празник реших да покажа едно от последните неща,които направих по поръчка.Работата ми в магази...
    Преди 3 години
  • За яйцата и дупките :) - Такаааа.... преди известно време видях някъде в нета едни прекрасни яйчени черупки изрязани почти като дантела. Оказа се , че са рязани и гравирани с лазер...
    Преди 3 години
  • Позакъсняло Осмо мартенско - Здравейте гости и приятели на моя блог! Липсата на време ме откъсна от вас, но при първа възможност се появявам , за да споделя с вас последните си творени...
    Преди 3 години
  • Честита Баба Марта! - Да сте румени, засмени!
    Преди 3 години
  • Една идея - Отива при Дървените елементи.
    Преди 3 години
  • It's a girl ! -
    Преди 3 години
  • Дааааа!!! - Скъпи момичета (и момче), съвсем набързо минавам, за да споделя две хубави новини - бях приета магистратурата, която исках, на първо класиране при това ;) ...
    Преди 4 години
  • Handmade Flowers at Cow girl Sunday Challenge - Здравейте дами! За днес имам новина и картичка. Новината е, че съм в дизайн тима на Cow girl Sunday Challenge *Hi ladies!* *I have some news and a card for...
    Преди 4 години
  • Картичкофурии - Картичкофурии
    Преди 4 години
  • "морето..." - С тази картичка ще участвам в предизвикателството на малки картичкофурии "Морето...!"
    Преди 4 години
  • ХРИСТОС ВОСКРЕСИ! - *Честит Великден на всички ни!Нека запалените свещи във Великденската нощ осветят душите и сърцата ни и пламъка на любовта и добротата изпълват живота н...
    Преди 4 години

candy blog