Моята снимка
Здравейте и от мен,казвам се Силвия.Постоянно за нещо мисля и успявам да преобразя крайния резултат.Имам си две момиченца,Ивайла и Виктория,най-прекрасното нещо в живота ми.Имам най-мечтания мъж до себе си.Имам и две монголски джербилчета.Някой ден ще си имам коте Кус-кус и куче Рапан.Обичам да създавам мои нещица,правя картички,шия,плета,рисувам,готвя....Надявам се да ви е интересно!

вторник, 3 август 2010 г.

Ах,какво си имам!!!

Имам си картички от Жени,за мен и за Ивка!!!Нежни,розовки,милички,а момиченцето е сладко и кипричко,а стихчетата чуднички!!!Благодаря ти скъпичка!



Това не е всичко,хоп и Ади ме зарадва,имам си музикална кутийка,а Ивка кокетна чантичка!Приказни!Блогадаря ти душице!





Трябва да се нашушкаме и да се срещнем,ей така по женски,ние с малките феи,дечицата ще си пойграят,ние ще си поприказваме,хих хихи хии.Колко ще е забавно,три малки госпожици на едно място Миша,Мария и Ивка!!!!

Михаела е дъщеричката на Жени


Мария е дъщеричката на Ади


а мъничето,което не прилича на мен е моето

5 коментара:

  1. Чудесни подаръчета си получила,Силвенце, много се радвам за теб.
    И недей да говориш, че Ивка не приличала на теб, моля ти се, не е вярно.
    Прегъщам ви и двечките :)

    ОтговорИзтриване
  2. Радвам се,че ти харесват картичките:)))Подаръчетата от Ади са страхотни:)))А буболечето като гледам си прилича на теб и е такъв бонбон:)))И на мен много ми се иска да се видим и да ти кажа нищо чудно някой ден да примоля мъжо да ни докара в Стара Загора:)))хем ще разгледам града,хем ще се видим и малките буби ще си поиграят:)))
    Целувки:))

    ОтговорИзтриване
  3. И аз да се обадя,че много ми се иска да се видим,и съм планувала идване до Стара Загора на Зоо градината,така че здраве живот и среща ще си направим!Сега имам малко повече задължения,но ще имам и свободни дни скоро..

    ОтговорИзтриване
  4. :) Чудесни подаръци сте получили с буболечето.

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасни подаръци си получила!

    ОтговорИзтриване

Любимите ми блогове са...

candy blog