Моята снимка
Здравейте и от мен,казвам се Силвия.Постоянно за нещо мисля и успявам да преобразя крайния резултат.Имам си две момиченца,Ивайла и Виктория,най-прекрасното нещо в живота ми.Имам най-мечтания мъж до себе си.Имам и две монголски джербилчета.Някой ден ще си имам коте Кус-кус и куче Рапан.Обичам да създавам мои нещица,правя картички,шия,плета,рисувам,готвя....Надявам се да ви е интересно!

понеделник, 30 август 2010 г.

С Ивка на Доспат

Морето не е за нас,затова четвърта година ходим на Доспат,на малката рекичка,която се влива в него,място приказка!Дните отминаха за миг,но догодина пак!!!



След около 6 часа път и спиране на всеки половин,Ивка да пиша на гърненце,хих хииихии,пристигнахме.Невероятно,красота,прохлада,чист въздух!!!





Но нещо липсваше,бора "Четворка",бяха го отсекли,Радо ми намери малко парченце от него за спомен.



Настаняването беше забавно,все едно си построихме градче,шатричка,хладилниче,барбекю,кухничка,детски кът,няколко палатки и нашата караванка.






Хванахме си малко раци,Ивка доста им се чуди,малко страшнички,но нейната Ана я пазеше!



Мамина-сладинка закусва с кюфте!!!





На 22 август беше нашата 8ма годишнина от както сме с Радо,винаги тогава сме на почивка,а най-лесния начин да се подсладим е бисквитена торта,тази година три пъти правих,защото компанията се менеше,а исках всички да си хапнат!Получих от любимия си букетче горски ягодки,които Ивка лакомо изяде.



След тортата с Ивка започнахме да пържим тиквички,а мъжете да правят банята.За седмица доста нещица им правих,макаронки,палачинки,пържени филийки,торти,боб е за микиченцата вече нямаше газ.



Голяма игра в палатката на баба!



Моята кумичка пържи картофки,а децата си хапват от тенджерката топли,топли картофки.



Радо обиколи навсякъде и успя да намери малко малинки и няколко ягодки,Ивка трепери за тях!







Нали си ми е ящна,не спря да си хапва,сложи ли се масата е първа.







С Ана на слънчице.



На връщане отидохме до "Чудните мостове",докато спирахме тук там намерихме това интересно дръвче.





Ето го и чудото!Природата ни е късче от рая,вълшебство!!!









Ех......колко ни беше хубаво,надявам се ви е било интересно,скоро ще ви изненадам и с картичка,още мислено сме с Ивка на Доспат.Целувки!!!!!

6 коментара:

  1. Мамини сладуранки,добре сте си дошли,че вече се затъжих за вас!
    Не исках да ви нарушавам спокойствието сред природата,вече ще звъня,щом сте в града!Чудесна ще да е била почивката,много ви се радвам,честита годишнина,все така да я празнувате,сред красотата на нашата природа,поздрави на тримата и хубав ден!
    Много целувки на мамини оченца!

    ОтговорИзтриване
  2. Няма нищо по-хубаво от планина и весела компания. Страхотни снимки и страхотно настроение. Ако отскочиш при мен ще видиш , че сме на една вълна.
    Много сте ми сладки и искрено ви се радвам.
    Усмивки от мен :))))

    ОтговорИзтриване
  3. Ох милите ми те, най-сетне се завърнахте, много ми липствахте :)
    Чудни снимки сте направили, много сте ми сладички :)
    Нямам търпение да ти чуя гласеца Силвенце и да ми разправяш на дълго и на широко за почивката.
    Целувки и прегръдки от мен :)

    ОтговорИзтриване
  4. Било е чудесна почивка! Като гледам снимките и на мен ми се сика да ида там - толкова е карисиво! Ама и вие сте една страхотна компания, то с децата винаги е весело :) А малката е такъв бонбон - само гледам снимките и се радвам! Все такива хубави разходки ви пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  5. направо ме пренесе на обиколка,било е чудесно,но и ние много се затъжихме за теб,целувки и прегръдки на Ивчето и теб!
    Роклята е чудесна-много ти благодаря,а картичката Мария цял ден е разнасяше и на никой не я даваше,така и хареса,нали много обича Мечо Пух и сие

    ОтговорИзтриване
  6. Добре завърнали се от това прекрасно местенце! Прекрасни снимки,сигурна съм, че на живо е още по-хубаво.
    Честита ви годишнина (с малко закъснение). Още мноооого години да се обичате и да се радвате на сладката Ивка!:)

    ОтговорИзтриване

Любимите ми блогове са...

candy blog